Translate

wtorek, 24 września 2013

Classic Woman.



Witam (:

Dzisiaj chcę przedstawić strój, który nazwałam :

CLASSIC WOMAN


 
 
 
 
 
 
Rozpoczynając od opisu :
 
 
- Biała bluzka z kołnierzykiem ( Tak. tak w tym stroju po raz kolejny bierze udział moja jedna z ulubionych bluzek.  Tak jak już kiedyś wspominałam,  nie przepuszcza za bardzo powietrza, ale dlatego jest idealna na chłodniejsze dni jesieni )
 
- Leginsy granatowe ( Podchodzą bardzo pod czerń.  Wygodne, jak to leginsy )
 
- Kamizelka szara - ( Mniam. Lubię ją nosić, pozwala się ubierać i do eleganckiego stroju i do ubioru "rockowego" )
 
- Buty: Brązowe mokasyny ( Niezwykle wygodne. Polecam! Eleganckie. )
 
- Torebka: Brązowa z kokardą na środku ( Idealna do eleganckiego stroju )
 
- Muszka ( Jakże by inaczej. Myślę, że pasuje tutaj ten dodatek. )
 
 
 
Szczerze mówiąc nosząc te rzeczy czuję się pewna..... Swojej elegancji.  I buty i torebka pasują do całości. Ogólnie strój bardzo mi odpowiada.
 
 
 
Co do butów, naprawdę je polecam. Zakupione w deichmannie. Są strasznie wygodne oraz wcale niedrogie (: Zapłaciłam za nie  coś ok. 40-50 zł, niestety nie pamiętam dokładnie. 
 
 
Oczywiście równie dobrze można założyć spodnie.
 
 
 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz