Translate

piątek, 6 września 2013

Hey, Hi, Hello.







Witam (:


Więc, jest to jedynie wstępny post, na którym chcę w skrócie przedstawić to, co będzie tu umieszczane, oraz chciałabym również mniej więcej przedstawić swoją osobę.



Blog stworzyłam po to , aby dzielić się swoim stylem ubierania się, swoimi pomysłami na ubrania oraz tym co lubię oglądać.

Moda.  - To właśnie cel moich postów.  Chcę wymieniać poglądy na temat rzeczy, które lubię i na temattych, które mi się nie podobają.

Jestem osobą najczęściej nastawioną optymistycznie. Kocham muzykę. Lubię jeść ^^. Cieszę się z byle czego i jestem niezwykle marna w pocieszaniu. Uczęszczam do 3 kl. gimnazjum i nie cierpię określenia " gimbusiary " chociaż, zapewne nią jestem, ponieważ jeszcze należę do tego typu szkoły. Następnie mam zamiar wybrać się do II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku ( Hanka ) , po czym chcę studiować prawo  w Wiedniu.


Kontakt: bloggerka6@gmail.com



--------------------------------


Mam nadzieję, że będziecie przyjemnie spędzać czas czytając tego bloga (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz